1. BEJELENTKEZÉS ÉS IDŐPONT EGYEZTETÉS

1.1. Bejelentkezni a hivatalos elérhetőségek egyikén üzenetben, valamint telefonon lehetséges. Kérlek titeket, amennyiben lehetséges, használjátok az internetes felületeket, mivel ott vissza tudom nézni, hogy ki mit írt és amint tudok, válaszolni fogok. Ha ez pár órán belül nem valósul meg, jelezzétek.


1.2. Amennyiben 24 órán belüli változtatást szeretnétek kérni, mindenképp jelezzétek.

2. MEGJELENÉS AZ IDŐPONTON

2.1. Kérlek titeket, tartsuk tiszteletben egymás idejét, így érkezzetek időben. Inkább érkezzetek pár perccel korábban, mint később. Már 5-10 perc késés esetén mindenki legyen szíves szólni.


2.2. 15 percen túleső késés esetén, amennyiben van még vendég utánatok, a szolgáltatás részlegesen módosítható (pl.: elmarad a díszítés) vagy megtagadható, amennyiben már nincs idő a minőségi szolgáltatás elvégzésére.

3. NYITVATARTÁS

3.1. Előzetes időpont egyeztetés minden esetben szükséges!

4. IDŐPONT LEMONDÁSA

4.1. Az időpont lemondása vagy áthelyezése díjmentes, amennyiben a kezelés megkezdése előtt legalább 48 órával történik.

5. GARANCIA ÉS GARANCIÁLIS JAVÍTÁSOK

5.1. Műköröm esetén a garancia 7 nap, normál használat mellett . Takarítás, vegyszerezés esetén gumikesztyű viselése javasolt, mert mind az anyagra, mind a fedőfényre károsító hatással lehet. Töltésre átlagosan 3-4 hetente ajánlott járni, annak érdekében, hogy a köröm stabilitása megmaradjon.

5.2. Gél lakk esetén sajnos nincs garancia. Ennek oka, hogy csak tartós lakkozás, az eredeti körömlemez állapota nagyban befolyásolja annak tartósságát. Rengeteg tényező befolyásolja mint pl.: a saját köröm zsírossága, általános állapota – törékenység, vegyszerek használata a mindennapokban, bizonyos munkavégzések, mindennapi igénybevétele.

5.3. Körmötök tartósságának érdekében mindent megteszek, viszont vegyétek figyelembe, hogy a gél lakknak alapvetően 1,5-2 hetet kellene kibírnia, de szinte mindenki esetében 3-4 hétig tartani szoktak az általam elkészített körmök, a műkörmök tartóssága és stabilitása 4. hétre esik, a köröm növekedésétől függően.

5.4. Amennyiben letörik, sérül, bármi egyéb történik a gél lakkotokkal vagy műkörmötökkel, jelezzétek, és megnézzük, mit tehetünk, azonban garanciális javítás esetén is időpontot kell egyeztetni!

6. HIGIÉNIA

6.1. A szalon egész területén tilos dohányozni, alkoholt, morzsálódó, vagy egyéb módon szennyeződést okozó ételt, italt fogyasztani.

6.2. Mivel az egyik legfontosabb tényező a higiénia, így minden esetben a szolgáltatás megkezdése előtt mindenkinek kötelező alaposan kezet mosnia, majd kezet szárítania.

6.3. Ha betegnek érzitek magatokat (megfázás, influenza, egyéb vírusos megbetegedés tüneteit észlelitek), egyeztessünk új időpontot! Én is mindent megteszek az egészségetek megőrzésének érdekében.

6.4. Amennyiben a kezelendő felületen, vagy annak környékén fertőző betegségre (pl.: körömgomba, vírusos szemölcs) utaló jeleket lehet észrevenni, a kezelés megtagadható és csak orvosi igazolás megszerzése után hajtható végre.

7. VISELKEDÉS A SZOLGÁLATÁS MEGKEZDÉSE ELŐTT ÉS ALATT

7.1. Amennyiben úgy érkeznétek, hogy még folyik az előttetek lévő vendég szolgáltatása, kérlek foglaljatok helyet a fotelben.

7.2. Amikor sorra kerültök, ne felejtsetek el kezet mosni, valamint a telefonjaitokat magatok mellé helyezni.

8. GYEREKEK ÉS KISÁLLATOK

8.1. Amennyiben a megbeszélt időpontban a gyermeketek beteg, szóljatok és nézünk egy másik alkalmat, amikor tudtok jönni szépülni.

8.2. Kisállataitokat is kérlek, hagyjátok otthon, bármennyire is szeretem az állatkákat, a szalonban sajnos nincs helyük.

9. FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

9.1. Minden szolgáltatás és kezelés annak befejeztével fizetendő készpénz formájában.

9.2. Az árlistát megtaláljátok a hivatalos weboldalon, valamint kikérhetitek egyéb online formában is.

10. KÉP- ÉS HANGANYAG RÖGZÍTÉSE

10.1. Előzetes tájékoztatás nélkül a szalon területén se a szolgáltató, se a vendég nem rögzíthet kép- és / vagy hanganyagot.

10.2. Kérlek, amennyiben nem egyeztek bele, hogy az elkészült körmötökről kép készüljön, legyetek kedvesek minél előbb jelezni azt.

11. BERENDEZÉSEK ÁLLAPOTA

11.1. A szalonban lévő gépek és bútorok folyamatos karbantartás és fertőtlenítés alatt állnak, hogy minél tovább biztonságosan tudjuk őket használni. Ennek az állapotnak a megőrzése minden vendég számára kötelező.

11.2. Amennyiben a vendég akaratán kívül, vagy szándékosan kárt tesz a szalon területén bármilyen berendezésben (bútorok, gépesítés, stb.) vagy anyagban, úgy, az okozott kárt köteles megtéríteni, vagy jogi eljárás alá vonható.

12. HÁZIREND MÓDOSÍTÁSA

A szolgáltató a házirendet bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja, azonban erről köteles tájékoztatást közre adni.


A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden a szalonban tartózkodó személyre nézve.

A Házirend elolvasható a szalon várakozó helyiségében és a hivatalos oldalakon, egyaránt.


Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a Házirend szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek!

Köszönöm, hogy a házirend betartásával hozzájárultok a zökkenőmentes és rendezett munkamenethez!

Tisztelettel: Tápai-Kulcsár Klaudia

Kapcsolat

275086488_1104227657088284_6870066521267127051_n